top of page

連載短篇:地獄的第7層 -《三》二樓,你見過地獄嗎?




『你,見過地獄嗎?』


當我知道要回母校時,

這句話,

一直在我心中回響;


何時停止?

當我上到二樓時,

因為,

那把聲音,

就在我眼前;


穿過頹垣敗瓦的洗手間,

眼前的,仍是大戰過後的境況,

顯然,不只是我身處的位置才有的破壞,

當下,當然是『走為上策』!


當我嘗試憑記憶走回頭路,

剛剛那兩個學生出現了,

毫不意外,

憑。空。出。現!


『你諗住去邊呀?』一個扎馬尾的女同學先開口,

『走囉!心想:唔好學TBB啦!好明顯啦!』

『走去邊呀?上去呀!』被另一個稍微較短頭髮的女同學大罵!


為了分別她們,

扎馬尾的女同學我稱為『馬尾妹』,

稍微較短頭髮的女同學我稱為『短短』,

因為,她們最終,

都沒有告訴過我,

她們的名字;


『我想落去喎!』我哀號,

『下?你唔識路架?』馬尾妹問,

『我都以為自己識,原來唔係......』

太多衝擊加上太多不尋常,

我體力不支,

坐在一塊稍微平穩的瓦礫上,

給自己一個魂魄回來的機會。


『你唔識路做乜拎埋玩具嚟啫?』馬尾妹問,

『我應承俾返我朋友,佢話我欠佢嘅......』

『你都幾單純喎!人哋叫你嚟你就嚟?』

馬尾妹嘲笑著我時,

我也在疑惑,

是為甚麼我要回來?

但,不等我回想,

短短就大笑:

『你個friend,想你陪佢去死呀!

你又聽?白痴!』

我登時背脊冒冷汗,

又想不起為甚麼我非要回母校不可?

短短又再大笑:

『你唔知點解嚟,又唔知點解要帶玩具,

咁你死咗,就問都問唔到啦!』

馬尾妹突然用手架住短短的頸,

大聲喝罵:

『夠啦!我都唔知架!我知我唔會叫你嚟啦!』

短短反駁:

『你唔知你又叫我嚟?好啦!

而家冇得走,又多條友喺度戇X,你諗你啦!』

我受不了她們的一言一語正想逃離時,

馬尾妹的話,令我想起,那把聲音:

『你好奇啫!我問你見過地獄未?

你話未呀嗎!我咪帶你嚟囉!』


我大驚,向馬尾妹道:

『你講多次?條問題,係你問我,係咪?』

馬尾妹不解,:

『下?我淨係問佢(短短),我冇問其他人,

定係,你當時,都喺度?』

『佢去玩具鋪買玩具嘅時候我問架......』

『你,見過地獄嗎?』

『你條XX, 係你囉!』

我崩潰了,

那把聲音,

那句纏繞我半個月的話,

是來自一個素未謀面,

已死?女學生?


那把聲音是真實的話,

那,想我陪死,

都是真實的?

那,

又是誰要我陪葬?


當我仍在想那個是誰,

看到右邊牆上的字:

『二樓』

『自侮者,身心俱疲』

而我的右手,

玩具仍在

《續》


2 次查看0 則留言
文章: Blog2_Post
bottom of page