top of page

有關節日


大時大節,

有時,是大家聚會的最佳籍詞,

這,是沒有年齡限制;


由節日前的互相邀約,

拿著各自的時間表,

遷就各人的大小事項,

整整齊齊當然最好,

但世上無完美,

折衷的法子,就是人有幾多就來見一下;


說來諷刺,

當成年人會顧忌出席聚會的各項小事:

時間、地點、人物,

她來了不能說甚麼,

她不來聚會還成嗎?

此時,小朋友的聚會,

就簡單不過;


你約我今晚去玩?好!我叫媽媽帶我去!

時間?

『媽媽!可以 whatsapp XX 媽媽嗎?』

地點?

『媽媽!可以 whatsapp XX 媽媽喺公園等嗎?』

其他人?

『好呀!媽媽!可以 whatsapp落個group度問有冇其他同學嚟呀?』

最後,除了本身聲稱約好的那兩個,

還有多四個一起赴約,

包括自家女兒:


『媽媽!夠鐘未呀?』

『媽媽!點解唔見佢哋嘅?』

然後,就完全沒有叫過媽媽,

反之,是媽媽叫喚女兒不果。。。。。。


『女呀!你飲水啦!』

『你唔好跑咁快啦!』

『玩多陣走啦!』

而『玩多陣走啦!』要重覆多次,

直至你強行帶走。。。。。。


小朋友的聚會,

就是你一來我一往的,

簡單直接,

約好、見面、被帶走、下次再玩,

節日,對他們而言,

只是見面和玩的藉口而已⋯⋯


大人們,因著小朋友的約會,

聚在一起,

仍是要看顧小朋友的時候,

但多了幾個家長在場,

再加上看見小朋友的玩樂而生的話題,

節日,也是父母們聚首一堂,

稍微有點歸屬感和認同感的場所;


無論大人或小朋友,

路上總有起有跌,

節日的聚首,

可以是簡單的你追我逐,

也可以是深入的育兒心得,

但足以令日後的日子,

不太難過。


2 次查看0 則留言
文章: Blog2_Post
bottom of page